Thursday, March 25, 2010

Bercuti Keluarga & Pesta Buku A'bangsa 2010.


Check-out. Ummi and anakda Asma menunggu Baba berurusan dikaunter...
Berakhirlah percutian dua hari kami di KL jer...

Antara program yang di atur kami sekeluarga mengunjungi pameran buku tahun ini. Boleh dikatakan tiap-tiap tahun kami akan ke Pesta Buku A'bangsa. Dah jdi lawatan mesti...Menyahut seruan ' Jadikan amalan membaca Budaya sekeluarga..."
Ini gerai jualan + pameran. Baba dan akh Iqbal dgn selendangnya....Terletak di ruang utama pameran buku kali ini. Ummi berhajat la melawat lagi sekali tetapi tak kuat dah nak berjalan.


Ini di salah satu keda buku yang dilawati pada hari pertama 20 Mac yg lepas....


Dengan menginap di KL memudahkan kami ke pameran buku tersebut. Lagipun sempena KL Books Fair ni Hotel Putra yg kami dok tu menawarkan harga diskaun yang berpatutan..belah jer ngan bangunan pameran. So tak le gaduh nak berebut2 parking, masa dll.


Tambahan anak-anak Ummi yang di asrama U, di KL juga. So depa dapat join sekali percutian keluarga musim cuti sekolah kali ini...

Saat yang kami syukuri kerana dapat bersarapan pagi bersama-sama. Situasi yang sudah lama kami tak dapat mengadakannya. Kerana hujung minggu pun biasanya amat2 sibuk juga...apatah lagi anak-anak ummi tinggal di asrama. Kekadang jika mereka balik rumah pun tak sempat nak bercerita panjang dengan Ummi dan abahnya...Alhamdulillah..!


Catatan Ummi Wardah,
19-22/3 2010.

No comments:

Post a Comment