Tuesday, February 9, 2010

Aktiviti Bersama ......Anak Abah.....


Gambar 1, nie....Eemm....Sofia tengah sebok bernasyid 'karouke' dgn abah . PC kami baru je dibaiki. Lebih 2 minggu PC kami meragam dan tak acsess internet.....

Bila dah elok tu yg abah ngan Sofia seronok tu....

Nak katanya zaman sekarang komputer dah jadi satu keperluan hidup, terutama penduduk bandar. Jika PC bermasalah jadi tak keruan juga. Aktiviti harian dan urusan2 seperti pembayaran bil2, urusan bank, janji temu mesyuarat, penghantaran laporan dan sebaran maklumat, arahan pimpinan dll lagi tergendala....

Betull.....! Dunia begitu cepat dan pantas berubah ..semuanya di hujung jari..!!



Aha.....yang ni gambar yg 'best' Ummi rasalah......sbb mcm ' country' je la . Sekali tengok macam di mane lah tu............!

Tu yang Ummi rase best nak ambil dan rakamkan.....Sekarang ada satu hobi ummi yang best sekali bila dapat merakamkan apa2 peristiwa yang berlaku dan boleh disimpan untuk sharing...khasnya dgn anak2....dan ahli keluarga.


Azamnya suatu hari Ummi akan dapat terbitkan buku hasil tulisan Ummi sendiri...Dah ada dlm minda...tgh berfikir2 nak mula sahaja....Moga angan2 kan jd kenyataan. Sekurang2nya sebelum Allah menjemput Ummi ada satu buku Ummi di pasaran moga jadi warisan yang bakal ditinggalkan..

Ya Rabb...!
Unsurni Wayassirli amri , Wahlul Uqdatam mil lisani Yafqahu Qauli...

Ummi Wardah.
Bdr puteri.



2 comments:

  1. pc tu rosak ape umi??2mggu br elok..
    pg hanta bela dkt kedai eh??die da tak mati2 da ke??piah tu mmg hantu comp la umi..huu

    p/s:umi pn suke lampu abh bli tu ek??hee

    ReplyDelete
  2. die punye cpu tu je mengong..byk sgt virus bro tu ckp...along pon suke lampu tu...and rite i like dat corner..hehehe

    ReplyDelete